Moto Guzzi Le Mans 1000 (Solgt)

Denne kjøpte jeg usett fra Motorossi i Stavanger. Den ble levert med lastebil i romjula 2004. Etter å ha kjørt smallblock noen år så var det stas å få en ordentlig Guzzi. Valdresflya 2009

Publisert den

Moto Guzzi V65 Florida -90 (Solgt)

Dette var min første Guzzi. Jeg kjøpte den i mars 2001. Den fikk ny bensintank fra Teo Lamers og den «spiste» speedometerdrev. Dette er en fin nybegynnersykkel, men jeg fikk litt feil sittestilling på den. Geirangertur i 2004, her er jeg på Strynefjellet.

Publisert den